Dorota Umińska, Sebastian Umiński. I mały Kacper, i jeszcze mniejszy Leo. Na tym blogu znajdziesz to, czym żyjemy: naszą pracę, nasze podróże, muzykę, której słuchamy, ulubione książki i filmy... Dzielimy się wszystkim, co nas cieszy i fascynuje. Opisujemy ciekawe wydarzenia w Warszawie. I jak zwykle: zapraszamy do nas na kawę.

Pierwszy urlop Kacpra: Leleszki

Pojechaliśmy na Mazury do pensjonatu Leszkiland prowadzonego przez Panią Maję. Super klimat, ale temperatura w dzień: 8-12 stopni! A Kacper żadnego kombinezonu jeszcze nie miał...

Nie skorzystaliśmy z licznych miejscowych atrakcji: plaży, jeziora, żaglówek, tenisa, rowerów. Za zimno na wszystko. Musieliśmy też ograniczyć trochę zapędy przyuczania syna do chusty (choć mam z nim parę zdjęć niczym Kangurzyca z Maleństwem ;-). Samochodem zwiedziliśmy okolicę: pobliskie jeziora, Szczytno (brzydkie!). W drodze powrotnej zahaczyliśmy o skansen w Olsztynku.

Kacper - o dziwo - bezproblemowo dostosował się do nowego miejsca, świeżo zakupionego łóżeczka turystycznego i ciągłego jeżdżenia. Podróże samochodem są czystą przyjemnością, bo syn śpi w foteliku nawet całą drogę. Pani Maja w Leszkilandzie prowadzi super kuchnię: duża różnorodość i smakowite dania - jeśli ja to doceniam, to jest naprawdę smacznie. Po 2 obiadach Kacper miał jednak nocne nieprzyjemności (a i my z jego powodu), więc Dorotka musiała zrezygnować z obiadów na rzecz znanych potraw (wzięliśmy trochę z domu) i przespanych nocy. Ja na szczęście mogłem cieszyć podniebienie do końca :-)

Zrobiliśmy trochę zdjęć. Krytyczni wobec nich jesteśmy, bo kiepskie światło było (ciągłe zachmurzenie), a istniała szansa, że przed samym wyjazdem kupimy nowy aparat. Nie udało się, więc zdjęcia są takie, jakie mozna wycisnąć z naszej idiot-kamery.

Wakacyjnie: Leleszki

niedziela, 21 września 2008, seboumi

• Tęsknota za jesiennymi wędrówkami

Brakuje mi w tym roku jesiennego wypadu w góry. To chyba najmilsza forma spędzania urlopów jaką znam. Niestety Leo jeszcze nie siedzi, więc nawet noszenie go na

• Migawki z Tatr

Co tu dużo pisać: Kacper spisywał się doskonale i wchodził na wielokilometrowe podejścia. Bez problemu weszliśmy na Ornak i Kasprowy.W początkach drogi na "Kacp

• Szczyty zdobywać

Po najbardziej intensywnym tygodniu mojej pracy zostałem przez Dorotkę zmuszony do urlopu. I tak już go wcześniej przełożyliśmy, bo musiałem odpalić jeden proje

Na bieżąco

Najnowsze zdjęcia

Najnowsze video

Warto posłuchać

Gotye "Somebody that I used to know"

Sarah Blasko "No turning back"

Charlie Winston "I love your smile"

Pomplamoose "September"

Sia "Soon we'll be found"